Erdei iskola

( Stark Bence )

Első nap:

Szept.2.-án megérkeztünk Szentbékkállára. Délelőtt a Sportpályán játszottunk. Keveset

fociztam, majd métáztunk. Délután Takács Feri bácsival a Kőtengerhez mentünk. Közben

beavatott bennünket a gyógynövények titkaiba. Sötétedés után „sünvadászatra” mentünk. A

bátorságpróbán Én egyedül vettem részt, ami nagyon izgalmas volt.

Második nap:

Az előző napon megírt képeslapot feladtuk. Délután Vókó Laci bácsival kirándultunk a

Fekete-hegyre. Szomjunkat hideg forrásvízzel csillapítottuk. A hegytetőn Ági néni ízletes

süteményét elfogyasztottuk. Este a lányok diszkóztak, mi fiúk a szobánkban játszottunk.

Harmadik nap:

Reggel összepakoltuk a dolgainkat. Megnéztük, ahogy Ilona néni megdagasztotta a lekváros

papucsokat. Ezután föladtunk még egy képeslapot. Utána elsétáltunk a Pajtamúzeumhoz,

majd hazamentünk és elkészítettük a lekvárral töltött papucsokat, amik bekerültek a

kemencébe. Délután pedig hazamentünk. Örültünk, hogy ilyen vidáman és élményekben

gazdagon kezdődött a tanév.

Erdei iskolában voltunk

( Vigh Dorina )

Korán reggel indultunk Anna nénivel és Odett nénivel. Amikor felszálltunk a buszra mindenki

nagyon izgult. Hamarosan meg is érkeztünk Szentbékkállára, ahol rögtön megkerestük a

szállásunkat. Amikor mindenki kipakolta a holmiját, a Sportpálya felé vettük utunkat. Itt

megtanultunk egy izgalmas játékot, a métát. Amikor elindultunk visszafelé mindenki vett

magának egy képeslapot, amit ebéd után megírt. Visszaértünk a házhoz és kaptunk egy finom

csirkecombot. Ezt követően megírtuk a naplót és elindultunk Takács Feri bácsival a

Kőtengerbe. Útközben meglepetésünkre mindenféle gazról kiderült, hogy van gyógyhatása.

Este a csapat bátoságpróbára indult. Másnap délután Vókó Laci bácsival 37°C-ban

elindultunk a Fekete-hegyre. Mikor visszaértünk, picit pihentünk és elkezdődött az esti

diszkó. Harmadnap Ilona nénivel megnéztük a Pajtamúzeumot és visszamentünk. A szálláson

mindenki kötényt ragadott és nekiláttunk az ebéd elkészítésének, majd összepakoltunk. Ebéd

után jöttek értünk a szülők és bánatosan hazaindultunk.